Thursday 29 April 2010

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى

در ادامه فعاليتهاى كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى در جهت انعكاس وضعيت زندانيان سياسى و جلب حمايت مردم, روز سه شنبه ٢٧ آوريل جلسه سخنراني در دانشگاه گولدسميت در لندن انگلستان برگزارشد۔

اين جلسه توسط عفو بين الملل گولد سميت, دانشجويان براى همبستگى ايران و كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى مشتركا برگزار شد۔
در اين جلسه ابتدا كارل دروت از طرف " دانشجويان براى همبستگى ايران" صحبت كرد؛ وى ضمن معرفى گروهشان به اهميت ضرورت فعاليت در رابطه با ايران و بلاخص دانشجويان اشاره كرد۔ سپس شيوا محبوبى سخنگوى كميته به تفصيل در مورد وضعيت زندانيان سياسى و شكنجه هايى كه در زندان اعمال ميشود صحبت كرد۔ در اين بخش شيوا همچنين به مقاومت و اشكال اعتراضى زندانيان سياسى در زندان, مبارزات مردم و مشخصا خانواده هاى زندانيان سياسى و گسترش خواست آزادى زندانيان سياسى اشاره كرد۔ وى در رابطه با حمايتهاى بين المللى و ضرورت تشديد فشار بر رژيم اسلامى و اقدامات در اين زمينه صحبت كرد۔ در خاتمه شيوا محبوبى از شركت كنندگان خواست كه به كمپين براى آزادى زندانيان سياسى بپيوندند۔

در ادامه جلسه در رابطه با وضعيت زندانيان سياسى در ايران, اقدامات عملى در حمايت از آنها و برنامه هاى آتى بحث و تبادل نظر شد۔

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى
٢٧ آوريل ٢٠١٠


.

No comments:

Post a Comment