Saturday 8 October 2011

بيش از ظرفيت زندانها زندانی داريم:عزيز اکبريان

بيش از ظرفيت زندانها زندانی داريم»
به گزارش خبرنگار مهر، عزيز اکبريان نماينده مردم کرج پيش از ظهر پنج شنبه در جريان بازديد از ندامتگاه کرج گفت: افزايش جمعيت کيفری در سطح زندان و بودجه های موجود امکان انجام فعاليت های تربيتی در زندانها را سلب کرده است و در اين راستا کمک همه دستگاه های را در جهت بهبود جامعه و کاهش جرم را می طلبد.

نماينده مردم کرج در زمينه سختی کار زندانيان گفت : شغل زندانبانی يکی از مشاغل سخت در جامعه محسوب می شود تا جايی که شاغلان در اين عرصه تمايلی به اعلام شغل خود در جامعه ندارند و خانواده هايشان نيز از اين مشکل رنج می برند. لذا لازم است مسئولان امر با توجه به افسردگی زندانبانها به مشکلات روحی و روانی آنها توجه ويژه داشته باشند.
. وی در ادامه با بحث بودجه قوه قضائيه افزود: متاسفانه دولت بودجه قوه قضائيه را کاهش داد اما مجلس محترم ضمن مخالفت، متمم را نيز به بودجه اضافه کرد چرا که بيش از ظرفيت زندانها زندانی داريم و لازم است در امر پيشگيری از جرايم سرمايه گذاری شود.

اکبريان در پايان گفت: لازم است خروج زندان ها از البرز به سرعت انجام شود.

نماينده مردم کرج در خامنه ملت طی بازديد از ندامتگاه کرج در نشستی با حضور سيد ابوالقاسم علوی مدير کل زندانهای استان البرز و عليمحمدی مدير ندامتگاه کرج مسايل و مشکلات کارکنان اين ندامتگاه و زندانيان را مورد بررسی قرار دادند.

در پايان اين ديدار از بخشهای مختلف ندامتگاه همچون سالنهای تامينی و تربيتي، حسينيه مرکزي، مراکز آموزشی و دارالقرآن بازديد به عمل آمد و آقای اکبريان نيز از تلاشها و اقدامات ارزشمند صورت پذيرفته در مدت کوتاه مديريت جديد مجموعه تقدير و تشکر کرد.
14 مهر 1390.

http://www.roshangari.net

No comments:

Post a Comment