Thursday 11 March 2010

اين كميته متعلق به همه كسانى است كه قلبشان براى انسانيت ميطپد!

دوستان گرامى

با سلام و خسته نباشيد

همانطور كه ممكن است مطلع باشيد كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى از ماه ژانويه ۲۰۱۰ دور جديدى از فعاليتهايش را آغاز كرده است. لازم به ذكر است كه اين كميته از سال ۲۰۰۶ در عرصه هاى معينى فعاليت داشته است۔

در همين دوره كوتاه , يعنى از ماه ژانويه ۲۰۱۰, تلاش كرده ايم كه به طور سازمانيافته و منظم كار كنيم و در رابطه با تماس با سازمانهاى جهانى, رسانه هاى گروهى , خبر رسانى , برنامه هاى تلويزيونى, جمع آورى اسناد در رابطه با وضعيت زندانيان سياسى در ايران, تهيه وب سايت و وبلاگ و غيره كار نسبتا خوبى بكنيم.

طبعا با براى اين كارها فرد يا افراد استخدام شده نداريم و همه ما با وقت محدودى كه داريم داوطلبانه انرژى ميگذاريم و نيرو جمع ميكنيم.
كار در رابطه با زندانيان سياسى كار بسيار سنگينى است و وقت و انرژى بسيار زيادى ميطلبد اما در عين حال نقطه قوتش در اين است كه همكارى با اين كميته , اگر تلاش كنيم, بسرعت وسيع و همه گير ميشود. هر انسان شريفى (ايرانى يا غير ايرانى) قلبش از شكنجه هاى وحشتناك و شرايط سياه چالهاى رژيم اسلامى به درد ميايد.

از همه شما ميخواهم در هر كشورى كه هستيد نهايت همكارى را با اين كميته داشته باشيد؛ ما احتياج به كمك تك تك شما داريم. ميدانم كلى مشغله هاى ديگر هم داريد؛ همه داريم؛ اما حتى اگر تنها ۳ ساعت در هفته را مايليد براى آزادى زندانيان سياسى بگذاريد كمك بزرگى كرده ايد۔ من مطمئم كه همه شما بدون استثنا اهميت كار در رابطه با زندانيان سياسى را ميدانيد؛ برخى از شما خودتان زنداني بوده ايد و ميدانيد له شدن زير شلاق شكنجه گران رژيم , مورد توهين و تحقير قرار گرفتن و از دست دادن دوستان و عزيزانتان چه دردى به جا ميگذارد. اينها را ما همه ميدانيم ؛ اما سئوال من اينست كه به طور عملى چكار ميتوانيم بكنيم؟

دوستان, كارهاى زيادى ميشود كرد. همه شما استعدادها و توانايييها و امكاناتى داريد كه ميتواند در اين راه موثر باشد. اگر تماس بگيريد من با كمال ميل در رابطه با اين كمپين در كشور شما و كارهايى كه عملى است صحبت كرده و هر متريالى كه لازم داشته باشيد در اختيارتان ميگذاريم۔

اين كميته متعلق به همه كسانى است كه قلبشان براى انسانيت ميطپد !

دستتان را به گرمى ميفشارم و منتظر تماس و همكاريتان هستم
شيوا محبوبى
مسئول كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى

No comments:

Post a Comment