Tuesday 15 February 2011

اطلاعيه شماره ٨٨


منصور اسانلو دچار حمله قلبي در زندان شد و اکنون همچنان در بند ٤ گوهردشت در بازداشت بسر میبرد
منصور اسانلو بايد فورا آزاد شود



بنا بر گزارش هرانا، حوالي ساعت ٩ شب ٢٢ بهمن منصور اسانلو رئيس هيات مديره سنديكاي واحد كه هم اكنون در اسارت جمهوري اسلامي بسر ميبرد، به علت استفاده از غذای نامناسب زندان، دچار حملهٔ قلبی شده و پس از نیم ساعت از بند خارج و به بیمارستان رجایی شهر کرج منتقل شد. مسئولین جنابتكار زندان با دستبند و پابند این زندانی را به بیمارستان منتقل کردند. او در حال حاضر با وضعیت نامناسبی به بند ۴ منتقل شده است.

قبلا گزارش كرده بوديم كه منصور اسانلو بهمراه ٦٢ زنداني سياسي ديگر در همين ماه به سالن ١٢ بند ٤ گوهر دشت ، بند قرنطينه كه تحت نظارت شوراي عالي امنيت و وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي قرار دارد، انتقال يافته است. محروميت زندانيان از اوليه ترين امكانات بهداشتي، محروميت از تامين امكانات درماني براي زندانيانياني كه نياز به دارو و درمان دارند، قطع كردن تماسهاي تلفني از جمله فشارهاييست كه به اين زندانيان وارد مي آيد و آنها زير شديدترين فشارهاي روحي و طاقت فرسا قرار دارند.

بعلاوه منصور اسالو از ناراحتی حاد قلبی رنج می برد و حتي پزشک قانونی رژيم نيز اعلام كرده است که او به خاطر بیماریهایش قادر به تحمل حبس نیست. اما جانيان اسلامي نه تنها اور را آزاد نكرده اند، نه تنها حتي وي را از مرخصي هم محروم كرده اند، بلكه با انتقال وي به بند قرنطينه گوهردشت فشار را بر وي شدت داده اند. منصور اسانلو به جرم مبارزات با شكوه كارگران شركت واحد در سال ٨٤ و تلاششان براي ايجاد تشكل خود، سنديكاي واحد در زندان است. بخاطر اين مبارزات به او ٥ سال حكم زندان داده شده بود كه يكسال نيز به حكم زندان او افزودند. اكنون منصور اسانلو بيش از ٤ سال است كه در زندان بسر ميبرد. جمهوري اسلامي در قبال جان منصور اسانلو و هر اتفاقي كه براي او روي دهد، مسئول است. منصور اسانلو بايد فورا از زندان آزاد شود.

علاوه بر منصور اسانلو، ابراهيم مددي، رضا شهابي و غلامرضا غلامحسيني از ديگر اعضاي سنديكاي واحد در زندانند و همچنين رضا رخشان رئئس هيات مديره سنديكاي نيشكر هفت تپه و بهنام ابراهيم زاده عضو كميته پيگيري براي ايجاد تشكل هاي كارگري و فعال دفاع از حقوق كودك در بازداشت بسر ميبرند و دادگاههاي جنايتكار جمهوري اسلامي به بهنام ابراهيم زاده بيست سال حكم زندان و ده سال محروميت از فعاليت اجتماعي داده اند. همه كارگران زنداني و زندانيان سياسي بايد فورا از زندان آزاد شوند.


كارگر زنداني، زنداني سياسي آزاد بايد گردد

كمپين براي آزادي كارگران زنداني

٢٣ بهمن ٨٩، ١٢ فوريه ٢٠١١

شهلا دانشفر 0044-77798 98968

Shahla_Daneshfar@yahoo.com

بهرام سروش 0044-7852 338334

Bahram.Soroush@gmail.com

http://free-them-now.blogspot.com
www.iranpoliticalprisoners.com

--
--------------------
Campaign to Free Political Prisoners in Iran(CFPPI)

Shiva Mahbobi
Campaign Organiser- Spocksperson


Address:CFPPI
BM Box 6754, London WC1N 3XX, U.K.
Tel: +44 (0) 7572356661
www.iamhervoice.wordpress.com
www.iranpoliticalprisoners.com
http://cfppi.blogspot.com
freepoliticalprisoners@gmail.com
zendani.tv@gmail.com

http://www.youtube.com/user/CFPPI2009
Facebook
Twitter



.

No comments:

Post a Comment