Thursday 24 March 2011

حمايت كنندگان از كارزار "من صداى او هستم":

"من صداى او هستم" کارزاری هشت ماهه ميباشد كه توسط كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى در ايران، فراخوان داده شده است. هدف اين كارزار جلب حمايت جهانى از زندانيان سياسى در ايران و خانواده هايشان و نیز تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی براى آزادى تمامى زندانيان سياسى از زندان است. اين كارزار تا ٢٠ ژوئن ٢٠١١، روز جهانى در حمايت از زندانيان سياسى در ايران، ادامه پيدا خواهد كرد. در طول اين هشت ماه هر هفته وضعيت يك زندانى سياسى در سطح وسيعى به زبان فارسى و انگليسى مطرح شده و از مردم در نقاط مختلف جهان خواسته ميشود كه با ارسال نامه اعتراضى از اين زندانى سياسى حمايت كرده و صداى يك زندانى سياسى باشند.

حمايت كنندگان از كارزار "من صداى او هستم":

براى ايران آزاد(ميشن فرى ايران) , پيترتاچل- فعال حقوق بشر, نازنين افشين جم- رئيس بنياد اعدام نوجوانان را متوقف كنيد, انجمن صدا, راديو جنبش جوانان, كانون خاوران, راديو همبستگى گوتنبرگ در سوئد, راديو مالمو در سوئد

--------------------------------------------------------------------------------------

براى اطلاعات بيشتر در رابطه با كارزار "من صداى او هستم" لطفا به وبلاگ و سايت اينترنتى زير مراجعه نماييد:

www.iamhervoice.wordpress.com

http://cfppi.blogspot.com

www.iranpoliticalprisoners.com
And here is the rest of it.

No comments:

Post a Comment