Monday 22 February 2010

از تجمعات خانواده هاى زندانيان سياسى حمايت كنيد

تجمع خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل درب اصلی زندان اوین برای آزادی و اطلاع  از وضعیت فرزندانشان که در یورشهای اخبر دستگیر شده اند ٬همچنان با قدرت ادامه دارد.
زندان اوین یادآور و معرفه توحش٬ درنده خویی٬ شقاوت و بیرحمی جمهوری اسلامی است. اوین برای جمهوری اسلامی شمشیری است که از رو بسته است٬ تا به خبال خام خود٬ مردم را مرعوب کند! اما این تجمعات علنی و این روحیه های سرشار از مقاومت و شجاعت تمام محاسبات چند ساله حکومت را بهم زده است. بی باکی بی مانند مردم٬ دستگاه رعب و وحشت جمهوری اسلامی را به چالش کشیده است. تجمع پرشور مردم و خانواده های زندانیان سیاسی٬ اعلام ابطال حکومت زندان و شکنجه است! گردهم آیی خانواده های زندانیان سیاسی٬ اعلام هم پیمانی و هم سرنوشتی عمیقی است که ریشه در تنفر بی انتهای مردم از حکومتی دارد که به ضرب تازیانه اوین خود را تا به حال سرپا نگهداشته است!
این سنت ارزشمند را باید درهمه جا گسترش داد.
نیروهای سرکوبگر رژیم با یورش به خانواده ها در مقابل زندان اوین قصد دارند این تجمعات را خنثی کنند٬ اما تقابل دلیرانه مردم و سردادن شعارهای اعتراضی٬ مزدوران حکومتی را سرجایشان نشانده است.
مردم با شعار "مزدور چقدر گرفتی٬ جوانها را بگیری" پاسخ هجوم و کتک کاری و باتوم کشی ماموران حفاظت زندان را میدهند.
صحنه های همبستگی بین خانواده ها شورانگیز و وصف نشدنی است. خانواده با پخش میوه و شیرنی در بین جمعیت روحیه بالای خود را نمایش می دهند. مخصوصا خانواه هایی که عزیزان آنها در روزهای قبل آزاد شده اند با پخش شیرینی و میوه کماکان درکنار همرزمان خودباقی میمانند.
استقرار بسیاری از روسای شعبه های امنیتی دادگاه انقلاب در زندان اوین مخصوصا پاسدار عباس جعفری که به شقاوت و بیرحمی شهره است٬ نشان از گسترش بازجوئی و شکنجه و گرفتن اعترافات دروغین جهت پرونده سازیهای جعلی دارد٬  این امر خانواده های زندانیان سیاسی و دستگیر شدگان را بشدت نگران کرده است.

 مردم آزادیخواه! خانواده زندانیان سیاسی!

رژیم جمهوری اسلامی چون هیولا رسما و علنا٬ به صف مبارزات ما مردم یورش میبرد از میان ما٬ مخالفان خود را دستگیر میکند٬ سپس زبونانه٬ گروگانهایش را در سیاهچالها مخفی میکند. در زندانهای بی نام نشان٬ در بدترین وضعیت ممکن نگه میدارد. وجود دستگیرشدگان را انکار می کند٬ تا بتواند هر رفتار وحشیانه ای را که خواست مرتکب شود.
تجمع مردم معترض درمقابل زندان اوین نمونه ای است که باید در مقابل هر زندان دیگری انجام شود.
این صف پرشور مبارزاتی باید هر چه وسیعتر و گسترده تر شود! جمهوری اسلامی در برابر حضور ما چاره ای جز عقب نشینی ندارد. دستاوردهای تا کنونی ما به خوبی این را نشان داده است.

وعده ملاقات ما؛ تجمع درمقابل زندان اوین و همه زندانهایی که در آنجا جمهوری اسلامی عزیزان ما را به گروگان گرفته اند! تا آزادی همه زندانیان سیاسی٬ تا ویران کردن همه زندانهای سیاسی٬ این تجمعات را باید وسیعا گسترش داد.

کمیته مبارزه براى آزادى  اززندانیان سیاسی
21 فوریه ۲۰١۰

No comments:

Post a Comment