Tuesday 16 February 2010

پیام های شما
با درود:
من دستگیری زینب جلالیان رامحکوم می کنم.جمهوری إسلامی بایدجهت لغوحکم
اعدام زینب جلالیان وآزادی فوری اواززندان تحت فشارگذاشته شود.
من صدای زینب جلالیان هستم.
وحید خورشیدی
شهرستان _ألیگودرز
استان _لورستان
کشور_ایران
شغل_کارگر
زنده باد ملتی که زندگی رابرای زنده نگه داشتن آزادی ودموکراسی دوست دارد
--------------------------------------------------------------------------------
با درود:
رژیم جنایت کار إرتجاعی جمهوری إسلامی باید تمام زندانیان سیاسی دربند
رابدون هیچ قیدوشرطی آزاد کند.
من صدای زهرا بهرامی هستم،
أگرأزنظرحکومت إرتجاعی، همصدایی با زهراو زینب و دیگرزندانیان سیاسی
جرم ومحاربه با خدا
محسوب می شود،
من به این جرم ومحاربه بودن خودم إفتخارمی کنم.
آری من محاربم،
من همصدای زهرائم
من صدای زینبم.
باسپاس:
وحید خورشیدی.
شهرستان الیگودرز
استان لورستان
زنده باد سوسیالیسم

No comments:

Post a Comment