Wednesday 24 February 2010

بیخبری از وضعیت 3نفر از روزنامه نگاران بازداشتی

سایت نوروز: از وضعیت وحید پوراستاد، اکبر منتجبی و احسان مهرابی 3 روزنامه نگاری که در موج بازداشت های شبانه روزنامه نگاران در آستانه 22بهمن، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند، اطلاعی در دست نیست.

پوراستاد و منتجبی از زمان بازداشت تاکنون حتی یکبار نیز با خانواده خود تماس نداشته و محل نگهداری و اتهام این دو روزنامه نگار مشخص نیست.

این بیخبری که خانواده های آنها را به شدت نگران کرده است، درحالی اتفاق افتاده که اکثر بازداشت شدگان یک تا دو روز پس از دستگیری با خانواده های خود تماس گرفته و سلامتی و محل نگهداری خود را اعلام می کنند. از سوی دیگر، احسان مهرابی، خبرنگار روزنامه فرهیختگان نیز تنها در یک تماس کوتاه تلفنی در فردای روز بازداشت خود با همسرش صحبت کرده است. به گزارش پارلمان نیوز، پس از آن هیچ گونه خبری از وضعیت این خبرنگار در دست نیست.

خانواده مهرابی به شدت نگران وضعیت او هستند. همسر او از اتهام مهرابی ابراز بی اطلاعی کرده و پیگیری های خانواده او از دادستانی و مسوولان زندان اوین راه به جایی نبرده است.

مادر این خبرنگار با وجود کهولت سن، از اصفهان به تهران آمده و با دشواری فراوان پیگیر وضعیت فرزند خود است؛ اما تاکنون این پیگیری ها به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

No comments:

Post a Comment