Tuesday 22 November 2011

وضعيت جسمي رضا شهابي وخيم است رضا شهابي بايد فورا از زندان آزاد شو



بنا به خبر منتشر شده از سوي سنديكاي شركت واحد، رضا شهابي روز ٢٩ آبان به کلينيک شهيد عراقي اعزام شد و دکتر پيمان گودرزي پس از معاينه و بررسی آزمایشاتی که قبل تر انجام شده بود، اعلام کرد که غضروف بين مهره‌هاي ستون فقرات او از بين رفته و اين مهره‌ها بر روي عصب فشار وارد ميکنند و احتمال پاره شدن اعصاب و در نتيجه از کار افتادن دست و پاي چپ رضا بسيار زياد است. بر همين اساس دکتر دستور داده است تا او به صورت ارژانسي در بيمارستان بقيةالله بستري و مورد جراحي قرار گيرد. از سوي پزشكان طول مدت درمان براي اين عمل حدود ٦ ماه اعلام شده است. رضا شهابي در تماسي با خانواده خود گفته است: "با توجه به وضعيت وخيم جسماني و درد شديد در ناحيه ستون فقرات، کمر، گردن و دست و مشکلات کليه و قلب، اگر به سرعت به وضعيت من رسيدگي نشود از ابتداي آذرماه دست به اعتصاب غذا خواهم زد و تا روشن شدن تکليفم به آن ادامه خواهم داد." خانواده و آشنايان رضا با توجه به وضعيت وخيم وي و عوارض خطرناکي که اعتصاب در اين شرايط جسماني به دنبال دارد، تلاش کردند تا او را از اعتصاب غذا منصرف کنند.

رضا شهابي عضو هيئت مديره سنديكاي كارگران شركت واحد است كه از تاريخ ٢٢ خرداد ٨٨ بلاتکلیف در زندان اوين به سر مي برد. جانيان اسلامي در قبال جان رضا و سلامت او مسئولند. بايد وسيعا به اين جنايت آشكار جمهوري اسلامي در قبال رضا شهابي اعتراض كرد. وضعيت رضا شهابي اضطراري است. بايد با اعتراض گسترده خود نگذاريم كه او ناگزير به اعتصاب غذا و بدتر شدن وضعيت جسماني اش شود.
رضا شهابي بايد فورا از زندان آزاد شود.

علاوه بر رضا شهابي، ابراهيم مددي از كارگران شركت واحد، بهنام ابراهيم زاده عضو كميته پيگيري، علي نجاتي عضو سنديكاي نيشكر هفت تپه و رسول بداغي عضو كانون صنفي معلمان در زندان است. كارگران زنداني و همه زندانيان سياسي بايد فورا از زندان آزاد شوند.

كارگر زنداني، زنداني سياسي آزاد بايد گردد

كمپين براي آزادي كارگران زنداني
٣٠ آبان ١٣٩٠، ٢١ نوامبر ٢٠١١

No comments:

Post a Comment