Saturday 10 July 2010

نمونه ای از برخورد غيرانسانی دادستانی تهران با خانواده زندانيان سياسی

کلمه
ژيلا بنی يعقوب، همسر بهمن احمدی امويی در وبلاگ شخصی خود از نحوه برخورد کارمند دادستانی تهران با خانواده زندانيان گلايه کرد.

ژيلا بنی يعقوب، همسر بهمن احمدی امويی در وبلاگ شخصی خود از نحوه برخورد دادستانی با خانواده زندانيان گلايه کرد. همچنين او در دلنوشته ای که به تازگی در وبلاگ خود منتشر کرده، از رد درخواست خود برای ملاقات حضوری با همسرش، بهمن احمدی امويی خبر داده است.

به گزارش کلمه، همسر اين زندانی که در حوادث پس از انتخابات بازداشت شده است، در اين باره در وبلاگ شخصی خود چنين می نويسد:

به تازگی برای پيگيری درخواستی که برای ملاقات حضوری خطاب به دادستان تهران نوشته بودم ،به دادستانی تهران زنگ زدم.می دانيد که برای اينکه بتوانم بعد از مدتها بهمن را برای بيست دقيقه به صورت حضوری ملاقات کنم بايد ايشان اجازه بدهند .تا به حال دوبار به دادستانی تهران که در سبزه ميدان تهران است و خيلی هم با خانه ما فاصله دارد، رفته ام و فرم ملاقات حضوری را پر کرده ام اما خب خبری نشده که نشده .البته اصلا قصد ندارم در اين مطلب به اينکه ملاقات حضوری حق من و همسرم است و دادستان هم بارها اعلام کرده که ملاقات های حضوری همچنان در جريان است بپردازم.فقط می خواهم مکالمه تلفنی خودم را با يکی از کارمندان دادستانی بنويسم .بدون هيچ قضاوتی اين مکالمه را می نويسم

-سلام.دادستانی تهران؟

چی کار داري؟

-می بخشيد من شماره را درست گرقتم .اونجا دادستانی است؟

- گفتم چی کار داري؟

-می بخشيد می خواستم ببينم پاسخ نامه ام برای ملاقات حضوری با همسرم چه شد؟

چرا به جای اينکه سوالت رو بپرسی ،پرسيدی دادستانی ؟

-خب من بايد از کجا بدانم آنجا دادستانی هست يا نه؟ببخشيد حالا جواب نامه من چی شد؟

مخالفت شد

-شما از کجا می دانيد که درخواست من رد شده است .شما حتی اسم زندانی من را نپرسيديد؟

حالا بگو اسمش چيه؟

-بهمن احمدی امويی

مخالفت شده

-يعنی شما الان براساس نامه کتبی اين را می گوييد

خانم !وقت ندارم

و تلفن را قطع کرد.

يادش به خير تا يکی -دو ماه پيش خانمی به نام بردبار در دفتر دادستان تهران پاسخ تلفن های ما را می داد که به قول خودش اگر نمی توانست برای ما کاری بکند ،لااقل می توانست با روی خوش و با حوصله جواب تلفن های خانواده های زندانيان را بدهد.يادش به خير!

No comments:

Post a Comment