Wednesday 18 April 2012

ابراهيم مددي آزاد شد!

بر اساس خبر ارسالي به كميته‌ي هماهنگي، ابراهيم مددي كارگر، عضو هيأت‌مديره و نايب‌رئيس سنديكاي كارگران شركت واحد، ساعت 14 امروز (چهارشنبه 30 فروردين 91) پس از تحمل سه و نيم سال حبس آزاد شد. بر اساس اين گزارش جمعي از اعضاي خانواده، آشنايان و كارگران شركت واحد با حضور در مقابل زندان اوين به استقبال ايشان شتافتند و با انداختن حلقه‌ي گل در گردن‌اش به تبريك و شادباش آزادي وي پرداختند.

تعدادي از كارگران و اعضاي سنديكاي كارگران شركت واحد براي اعلام همبستگي و تأكيد بر خواسته‌هاي كارگران شركت واحد با پوشيدن لباس كار متحدالشكل شركت واحد در اين مراسم استقبال حضور يافتند.

سپس تعداد ديگري از كارگران و آشنايان نيز با در دست داشتن شاخه گل‌هاي سرخ در منزل ابراهيم مددي حاضر شده و با شادباش و تبريك گل‌هاي خود را به ايشان تقديم كردند.

كميته‌ي هماهنگي ضمن تبريك و شادباش آزادي ابراهيم مددي به خانواده‌ي وي و هم‌چنين كارگران و اعضاي سنديكاي شركت واحد و تمامي فعالان جنبش كارگري، خواهان آزادي رضا شهابي ديگر عضو هيئت‌مديره و خزانه‌دار اين سنديكا است كه با وجود وضعيت وخيم جسماني و پس از تحمل حدود 23 ماه بلاتكليفي هم‌چنان دربند است و حال جسماني او روز به روز بدتر مي‌شود.


كميته‌ي هماهنگي براي كمك به ايجاد تشكل‌هاي كارگري

30 فروردين‌ماه 1391

No comments:

Post a Comment