Wednesday 29 February 2012

" من صداى او هستم" صداى زندانيان سياسي را به گوش جهانيان برسانيم

ميزهاى اطلاعاتى 
" من صداى او هستم"
صداى زندانيان سياسي را به گوش جهانيان برسانيم

اين ميزها ى اطلاعاتى در ادامه كارزار  " من صداى او هستم" در شهرهاى مختلف برپا  خواهند شد. هدف از برپايى اين ميزها ا انعكاس وضعيت زندانيان سياسى در ايران  در ميان مردم  كشورهاى مختلف و جلب همبستگى جهانى در راستاى  فشار
بين المللى به رژيم اسلامى براى آزادى زندانيان سياسى ميباشد.

فرانکفورت
زمان : شنبه ۳ مارس    ٢٠١٢
 از ساعت ٢ الى  ٥ بعدازهر
 مكان: مرکز شهر (هاپت واخه)  فرانکفورت
تلفن تماس: رويا بحرينى

زمان و مكان برپايى ساير ميزهاى " من صداى او هستم" به اطلاعتان خواهد رسيد۔
اگر مايل  به همكارى در رابطه با آزادى زندانيان سياسي هستيد  و مايل هستيد در شهر محل زندگيتان ميزهاى اطلاعاتي در حمايت از زندانيان سياسي بر پا كنيد, با ما تماس بگيريد۔

 

No comments:

Post a Comment